اینجا همه چی هست!!!
این وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : poya&soroush

 چگونگي درج عكس و آپلود فايل در وبلاگ

    خیلی مواقع شده که دوست داریم عکسی را به دلخواه از روی هارد کامپیوترمان به وبلاگ شخصی خود انتقال دهیم . برای این کار لازم است فضایی را برای نگهداری عکسها و فایلهای مورد نظر داشته باشیم تا آنها را از روی هارد کامپیوتر به آن فضا انتقال داده و در روی اینترنت مورد استفاده قرار گیرد و به همین نقل انتقال فایل از کامپیوتر به اینترنت آپلود گفته می شود .

    اما این فضا را چگونه باید تهیه کرد ؟ اگر شما می خواهید فضایی مطمئن داشته باشید بهترین راه این است که به تنهایی یا به اتفاق چند دوست که در امر وبلاگ نویسی فعالیت دارند یک فضای ارزان قیمت تهیه کنید و عکسها و فایلهای خود را بر روی آن فضا آپلود نمایید ولی شاید بنا به دلایلی با این نظر موافق نباشید و دوست داشته باشید از فضایی رایگان استفاده کنید اما قبل از معرفی فضای رایگان این نکته را یادآور شوم که فضاهای (هاست) رایگان چون در قبال آپلود فایلهایتان از شما پولی دریافت نمی کنند پس مسئولیت عکسها و فایلهای شما را نمی پذیرند و مانند سایت free-host پس از مدتی بسته می شوند و کاربر بیچاره مجددا باید در فکر جایی مناسب برای آپلود عکسهایش باشد و عکسهایی را هم که قبلا آپلود کرده بود از بین می رود اما با این توصیف باز هم اکثر وبلاگ نویسان از فضاهای رایگان استفاده می کنند .

اما من برای شما فضایی بسیار آشنا را در نظر گرفتم . فضایی که اکثر وبلاگ نویسها روی این هاست فایلهای خودشان را آپلود می کنند و خوب جواب پس داده البته بعضی مواقع دچار مشکلات کوچکی می شود اما هنوز هم بهترین هاسته موجوده . پس برای یاد گیری من هاست http://www.sharemation.com را برای شما پیشنهاد می کنم که به شما فضای مجانی ارائه می دهد . 


برای ثبت نام در سایت sharemation ابتدا به آدرس http://www.sharemation.com  مراجعه می کنیم در این آدرس صفحه اي باز می شود . فقط کافیست برای ورود به سایت کلید Enter را بزنید تا صفحه اصلی سایت برای شما باز شود و یا می توانید روی گزینه  Enter sharemation here کلیک نمایید تا صفحه اصلی باز شود. برای ورود به سایت احتیاج به User Name و Password دارید . مانند پرشین بلاگ شما باید در این سایت ثبت نام نمایید تا User Name و Password به شما تعلق گیرد. برای ثبت نام گزینه Create new accoount را کلیک می نماییم .

اولین گزینه در صفحه ثبت نام  User Name شماست که بهتر است همان نام وبلاگتان باشد و یا هر نامی که دوست دارید می توانید به عنوان User Name انتخاب کنید .گزینه دوم یعنی display name میتواند نام شما باشد و یا هر اسمی را به دلخواه میتوانید در آن قرار دهید در قسمت سوم هم می توانید ایمیل خود را وارد نمایید . بخش بعدی متعلق به پسوورد است همانطور که در تصویر می بینید دو بار باید پسوورد خود را که می تواند ترکیبی از ارقام و حروف باشد را وارد می نمایید. بخش بعد مربوط به تنظیماتی از قبیل زبان و ساعت است که بصورت دلخواه می توانید تنظیم نمایید و ساعت را هم می توانید روی گزینه Asia/tehran قرار دهید و در آخر هم دکمه I Accept را کلیک می کنیم اگر مراحل ثبت نام را درست انجام داده بودید و یا اینکه User Name شما تکراری نبود به شما اعلام می کند که مشخصات برای ایمیل شما فرستاده شد .     

     User Name و Password شما به آدرس ایمیلتان فرستاده می شود شما باید وارد ایمیلتان شوید در آنجا یک لینک همراه با User Name و Password  برای شما فرستاده شده است شما حتما باید از طریق آن لینک برای اولین بار وارد سایت شوید تا بتوانید دفعات بعد به وسیله User Name و Password  تان وارد فضای مخصوص خود شوید شما از طریق لینک مورد نظر به فضایی که برای شما اختصاص داده شده است هدایت می شوید.

     وقتی از طریق لینک وارد سایت شدید صفحه ای باز می شود و شما برای آپلود عکسهای خود باید روی گزینه Upload  کلیک نمایید تا شما  به صفحه ویژه آپلود عکس و فایل هدایت شوید .

    هر تعداد عکس و یا فایلی را که می خواهید در اين صفحه مي توانيد آپلود کنید.

پس از انتخاب کردن فایلهای مورد نظر به تعداد دلخواه برای آپلود عکسها بر روی اینترنت گزینه OK کلیک کنید تا تصاویر مورد نظر شما آپلود شود .

  پس از آپلود فایلها شما به صفحه اصلی باز گردید . فایل مورد نظر شما که حالا آپلود شده است از دید دیگران پنهان است و فقط شما با وارد کردن Password خود می توانید از آن استفاده کنید اما برای اینکه شما این عکس را برای همه کاربران فعال کنید بر روي آيكني كه در جلو هر عكس و يا فايل بصورتي يك دست نمايش داده شده است، كليك كنيد. پس از كليك شما به صفحه اي هدايت مي شويد در اين صفحه تگ مورد نظر را باید علامت گذاری کنید تا این عکس قابل رویت برای همگان باشد و سپس گزینه Apply Now را کلیک نمایید تا فعالیت انجام شده ثبت گردد.

    اما برای اینکه آدرس عکس یا فایل را بیابید روی نام فایل کلیک نمایید تا شما به صفحه ای که عکس یا فایل آپلود شده بروید .ابتدا آدرس سایت sharemation و سپس UserName انتخابی شما خواهد بود و بعد از آن هم نام فایل شما خواهد بود. آدرس تمامی فایلهای آپلود شده بدین صورت خواهد بود .

صفحه قبل 1 صفحه بعد

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان download و آدرس psrdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان